dennis.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Sydney, Australië van louisenjens - WaarBenJij.nu dennis.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Sydney, Australië van louisenjens - WaarBenJij.nu

dennis.waarbenjij.nu

Door: louisenjens

15 December 2010 | Australië, Sydney

Jaja Dennis is dan eindelijk gearriveerd. Na een lange vliegreis stonden twee van zijn beste maten hem op te wachten bij de arrivalshallen in Sydney Airport. Het eerste uur was er geen sprake v an Dennis, terwijl de andere Chinezen van vlucht CI0057 allang wegliepen, was er geen spoor van Dennis. Wat bleek. Na een uur en 5 minuten kwam dennis huilend naar buiten, wat bleek: Enkele mensen (wegens een lopend onderzoek kan ik nog geen namen noemen) gebruikten Dennis als loopjongen om brieven en goederen af te leveren op Australische bodem. Een van hen deed ook poeder in een brief. De rest is geschiedenis.

Enfin, Dennis kwam later aan nadat zijn tas doorzocht was door een of andere Gary, en werd direct meegenomen naar het hostel, waar voor 3 nachtjes geboekt werd in centrum van Sydney. De auto parkeren gebeurde 10 wijken verderop (en nog steeds hopen we dat we geen boete hebben als we morgen weer weggaan...) waarna Dennis een mooi stukje van Sydney te zien kreeg. Hij was, zo op het oog, erg onder de indruk, en maakte dankbaar gebruik van een, door zijn ouders meegegeven, carmera. 'S avonds lekker kebab gegeten en Dennis klaargemaakt voor ''The sightseeiing Highlight of the Day''. Zoals jullie trouwe lezers al vermoeden: De Ladyboys!!. 'S avonds waren ze weer alom vertegenwoordigt in Down Town Woolloomooloo. Dennis smulde van het uitzicht aan grote, brede - maar vooral ongeschoren en hees sprekende - (man)vrouwen. Na wat kostelijk uitlachwerk was het tijd om Dennis een biertje te geven, om zo zijn jetlag binnen een dag af te schudden (gewoon doorhalen en de volgende dag uitslapen).

Louisen Jens kwamen hun oude Nederlandse begeleiders tegen (ze zagen er nog steeds goed uit, dat zeker, zoals onze baas Frank zou zeggen: This must be eyecandy.) Maar goed, ff bijgekletst en dat was het.

Na wat pils (een pils werd twee, twee bierie werd drie bierie etc. je kent het wel) besloten we dennis kennis te laten maken met de uiterst expensieve, doch 24 uur geopende en bevredigende lokale Convenience Store. Dit ook omdat dit het centrum is van alle ladyboy-activiteiten, wat ons de kans gaf onze lachspieren nog eens kostelijk te voederen.

Eindelijk thuisgekomen besloot Sanchez naar bed te gaan, waarna Dennis en Lutsi opeens weer naar de O malleys gingen voor een 2e ronde. Ondanks dat er niemand meer was in de pub en de lokale volkszanger begon door toedoen van drank tot wat valse nootjes te raken, was er vermaak in de vorm van diepgaande conversaties. Deze gingen overigens verder toen Jens thuis nog wakker bleef te zijn.

Na een goede nacht in onze privekamer was het de volgende ochtend tijd om Dennis mee te nemen naar een havencruise. Lekker door het water banjeren met een bootje langs het Opera House en de HArbour Bridge. Ja erg plezant. Was het niet dat Oprah Winfrey een van haar optreden gaf in het Opera House, zodat het veels te druk was in de metro, maar goed.

De cruise bleek een groot succes. DEr was volop zon, wat dennis ertoe deed besluiten zijn sunnies op te ztten. Zeer listig. Helaas had hij de volgende ochtend een rood hoofd met een witte zonnebril! MAar nog steeds ziet hij er smakelijk uit! Het betrof overigens een hop on -hop off cruise, waardoor we bij verschillende haltes uit konden stappen. In een dorpje in een baai bij Sydney (watsons bay) liepen we dan ook rustig langs een restaurantje, komt opeens Sem Spits naar buiten gebanjerd met een schort voor en een eitje in ze handjes. Nee, toeval is de wereld nog niet uit. Je komt overal bekende mensen tegen. Dus wij ff snel bijgeklets, maar Sem moest doorwerken...

Vervolgens vertrok de boot te vroeg, waardoor we nog een half uur langer moesten wachten. Een mongool benaderde ons van achter en begon wartaal uit te slaan. Zo hebben we ons toch nog een half uur vermaakt, want hij was eigenlijk heel grappig, maar dat zien jullie zelf wel als we een filmpje uploaden. Want toen hij vertelde dat hij high werd van cola (hij zat op dat moment flink wat coke te atte) en dat hij zijn handen in de fik stak en of dat dan wel niet naughty was, ja toen werden de cameras erbij gepakt. Iedereen wil meer fotos en filmpjes van wat mij meemaken, dus dan vraag je er ook wel om.

Toch zal het jullie hartjes vervullen, als jullie de zaligheid mogen aanschouwen waarmee deze mr. mongool bepaalde klanken in een bezeten vorm van zang produceerde. We hebben overigens wel aardig tegen hem gedaan, wees verder niet bang.

MAar goed, moegestreden en thuisgekomen hebben we wederom wat pils genuttigd en kwamen we iemand tegen uit Heiloo die heel toevallig Tom brinkman Ruben de hoog en meer kende van Pepperminds.

'S avonds was de tijd gekomen om uit te gaan naar een grote club in Sydney, the Gaff, waar we al eerder waren geweest. Met de drankjes werd het feest leuker en leuker. En wederom kwamen we Sem spits tegen. Daarna nog wat mensen uit onze oude reisgroep en wat mensen van het hostel.

Thuisgekomen deed iedereen even zijn behoeften en werd er geslapen.

Vanavond gaan we afscheid nemen van Toto en Josh en hun bedanken voor hun eten en hun aangeboden onderdak, (we blijven overigens weer bij ze eten) en morgen vertrekken we uit Sydney naar de Oostkust. Maar er zijn nog geen concrete plannen.

• 15 December 2010 - 04:35

Excuses voor enkele malefide uitspraken en zinsstructuren in het verslag. Er moet hier sprake zijn van een afterschock na overmatig alcoholgebruik,

mea culpa

• 15 December 2010 - 04:43

Biechtvader:

Uwe penitentie luidt: het opzeggen van 5 'wees gegroet'jes' !

Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen ("Ik ontsla u van uw zonden in de Naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest. Amen.")

• 15 December 2010 - 07:41

Dook:

Succes met de de weg naar de oostkust, voor zover sidney de oostkust nog niet is :$
    Enne louis (wie de auteur hoogstwaarschijnlijk is?) je bent alsnog een waardig schrijver met enkele borrels op :P

• 15 December 2010 - 09:22

Vincent:

helemaal mee eens;) t maakt t zelfs wat....leuker:)

ma succes de komende dagen en ik ben benieuwd naar t filmpje:p

x

• 15 December 2010 - 10:03

Iris:

Hahah ik ben het helemaal eens met Dook!! Good luck x

• 15 December 2010 - 10:52

Remco:

i know who it is!!
    Maar hij moet remco van dam zeker kennen, anders mag je hem een klap voor zn koppie geven!!!

Veel plezier X

• 15 December 2010 - 16:24

Dick En Ine:

Hallo mannen
    Leuk verslag; Dennis in ieder geval veilig bij jullie aangekomen.Heel veel lol samen, geniet van alles en blijf vooral berichtjes sturen, we lezen ze met heel veel plezier!!!
    We zijn in afwachting van spannende foto's en filmpjes.
    Groeten van ons