Lang Leve de Ladyboys - Reisverslag uit Sydney, Australië van louisenjens - WaarBenJij.nu Lang Leve de Ladyboys - Reisverslag uit Sydney, Australië van louisenjens - WaarBenJij.nu

Lang Leve de Ladyboys

Door: louisenjens

24 Oktober 2010 | Australië, Sydney

In het reisverslag staan foto's van de Blue Mountains. Het was veel lopen, maar het zeker waard. We werden prima begeleid in de extreem natuurlijke omgeving (ongeveer zo groot als de helft van Nederland) door onze begeleidende Ranger; Diego. Dit beschermde gebied vertoonde door dichte mist een blauwe gloed, vandaar de blue mountains. Gesterkt door een rijke hoeveelheid aan flora en fauna en aboriginal muurschilderingen en mythes hebben we vervolgens in een discotheek gegeten. Voordat we het doorhadden was het 3 uur en moesten we door de regen naar huis, achterna gezeten door Ladyboys die ons wilden blowen... :p

Oorspronkelijk zouden we vandaag een havencruise hebben... maar door de slechte weersomstandigheden ging dit niet door. Als alternatief besloten we naar de Autobarn te gaan, waar we bijna een Subaru hebben gekocht. Ondanks snelkoopkortingen en andere marketingpraatjes hebben wij ons niet laten verleiden de auto te kopen, en zijn we naar wat andere autodealers geweest. Daar bleek dat er veel meer ingewikkelde regeltjes mbt numberplate registration verzekeringen zijn dan ons verteld was door de boys van de autobarn... Morgen zullen we ze er waarschijnlijk mee confronteren en dreigen met negatieve blogs in NL, zodat de korting nog groter zal worden en we hopelijk tot een oplossing kunnen komen wat betreft numberplate registration... (het verkopen in een andere staat als waar de nummerplaten geregistreerd zijn, is onmogelijk, terwijl dit eigenlijk wel ons plan was en de Auto farm ons zei dat dit zeker mogelijk was... [ dit kan overigens altijd nog geprobeerd worden bij onwetende backpackers, die dan vervolgens onverzekerd aan de linkerkant van de weg zullen crossen en brokken zullen maken]).

Verder gaan we morgen voor het eerst surfen, ik ben benieuwd. Het schijnt mooi weer te worden,dus das mooi.

Voor nu, slapen dan maar.

Ajax 2-2. Echt balen!

• 24 Oktober 2010 - 13:08

Nils:

2-2...shit he... Ik ga woensdag naar Ajax-Heerenveen! Dan zal ik je wel smsen. De verhalen klinken goed! Laat je niet naaien door die autokereltjes en veel plezier met surfen! x

• 24 Oktober 2010 - 13:17

Rik:

Gezellig van die ladyboys, boys!!

Lekker surfen in het zonnetje,, dat is het lekkere leven...

Hier lopen we in de regen, en met allemaal mensen om ons heen die nu al depressief worden van het weer.

Ben jaloers op jullie boys. En geniet er van!!!
    (Hoop dat het allemaal lukt om een autootje te regelen).

ps. Ben benieuwd of de surferlook van jens voordeel op levert ;).

Xxxx

• 24 Oktober 2010 - 13:20

Janneke:

+steek geblesseerd! Dubbel klote:(
    leuke foto:P

• 24 Oktober 2010 - 13:29

Remco:

haha mooi dat je er nog achterkwam!
    FIjn surfen morgen in een lekker weertje, is hier wel anders.

en ja 2-2 ajax. die wegereef wat n schande is dat. rode kaart voor anita sloeg nergens op

X

• 24 Oktober 2010 - 17:52

Frederike:

Louis, Waar zit nu die rechter hand van je op de foto met het beeld Woolloomooloo? Have fun!

• 24 Oktober 2010 - 18:10

Vincent:

nou lekker is dat; ben ik de hele dag bezig om de uitslage ni te hore, lees ik t hier weer:s is wel t laatste wat ik had bedacht:p mja...

iig: ik snap ni wrom jullie di verleidelijke kans ni met beide handen hebben aangenomen;p en hoe was trouwes de anale controle op t vliegveld?:p ist een aanrader?:p

mja nu serieus: ik hoop dat jullie wel n nice waggie vinden, en jullie wel alles goed kunne regele en ni voor ongename verrassingen komen te staan;)

heel veel plezier nog!

xx

• 25 Oktober 2010 - 20:15

Florian:

Is dat dezelfde Diego als die tijger uit Ice Age. Ik kreeg de hele film de kriebels van hem:s

• 26 Oktober 2010 - 15:58

Dennis:

Zeker chill nu al mooi surfen. ik heb een trieste mededeling. octopus paul is vanmorgen onverwacht dood in zijn bak gevonden.

X

• 26 Oktober 2010 - 16:24

Has:

Toch wel lekker zoon mooi weertje daar hier regent het vaak ... :P
    Maarja nog veel plezier maat x

• 26 Oktober 2010 - 16:28

V.:

Klinkt echt heel leuk!
    Hmm wil snel jullie foto's zien haha. X

• 27 Oktober 2010 - 07:42

Nils:

Gister 7-4 gewonnen! De rest volgt nog, ik moet nu snel naar m'n werk!
    x